Η ΕΡΜΗΝΕΥΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΛΤΑΤΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ( ΚΡΗΤΗ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ ) ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Η ΕΡΜΗΝΕΥΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΛΤΑΤΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ( ΚΡΗΤΗ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ ) ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ

... ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ

Συνάντησα τη Μαρία Σουλτάτου  στο λιμάνι του Ηρακλείου και με ταξίδεψε…
Με γέμισε χρώματα και αρώματα, εικόνες και μουσικές.




Τα παιδικά χρόνια
«Γεννήθηκα στο Ηράκλειο Κρήτης. Μισή Ανωγειανή ,μισή Μεσαρίτισα.
Θυμούμαι στο σπίτι μας όταν ήμουν παιδί τον  πατέρα μου Γιάννη , αυτοδίδαχτο Λυράρη  και τη μάνα μου Αγγελική,  με την υπέροχη φωνή, να τραγουδούν. Ο Νίκος Ξυλούρης, ο Μουντάκης, ο Σκουλάς , ο Καλομοίρης, ερχότανε συχνά στο σπίτι μας. Λέγανε μαντινάδες και γρήγορα γινόταν στο φτερό γλέντια και τραπεζώματα. Τραγουδούσαν και έβγαζαν φως. Ο πατέρας μου έβγαζε φως , ο Νίκος Ξυλούρης έβγαζε φως! Καθόμουν στα σκαλάκια του σπιτιού και τους παρακολουθούσα εκστασιασμένη. Η μουσική ήταν μαγικός κώδικας επικοινωνίας .Έτσι, τότε , κατάλαβα ότι με αφορά.
Μεγάλη πια….δέκα χρονών  συνάντησα τον Ξυλούρη στην Αθήνα που πήγα με τον Πατέρα μου , στο καφενείο «κοσμικόν» .  Μόλις μας είδε μας είπε « Γιάννη καθίστε να πιούμε ένα καφέ»  Τότε κατάλαβα ότι δεν έκανα λάθος. Ο Ξυλούρης έβγαζε φως!!




Η επιβεβαίωση..
   Έντεκα χρονών έκανα αίτηση στο διαγωνισμό τραγουδιού  «καστρινά ταλέντα» Είπα ψέματα για την ηλικία μου. Ο πατέρας μου φώναζε, δεν ήθελε να γίνω τραγουδίστρια.   Έψαχνα την επιβεβαίωση. Φύσει επαναστάτρια και παρά τις αντιρρήσεις του πατέρα μου,  κρυφά,  και σε ηλικία δεκατεσσάρων ετών πήρα μέρος σε εκπομπή για νέα ταλέντα « Να η ευκαιρία» Κέρδισα . Πήρα το εισιτήριο που χρειαζόμουν . Γύρισα όμως στο Ηράκλειο και τελείωσα το λύκειο. Μετά πήγα στην Αθήνα, και ξεκίνησα το ταξίδι με το Λίνο Κόκοτο και την Πόπη Αστεριάδη.
Με ρωτάς για το αγαπημένο μου τραγούδι. Ξεχωρίζω πολλά …
(Αυθόρμητα μου τραγούδησε στίχους από το γυάλινο κόσμο ( Καλδάρα- Παπαγιανοπούλου)
Ποιος θα μου δώσει δύναμη ,
τον κόσμο αυτό ν΄ αλλάξω,
να φτιάξω όμορφες καρδιές,
μεγάλες και πονετικές,
τις σκάρτες να πετάξω ;
Ξαρχάκος, ΑΜΑΝ ΑΜΗΝ, Ηρώδειο
Με το Σταύρο Ξαρχάκο η συνεργασία ήταν τυχαία
Έκανε ακρόαση για το ΑΜΑΝ – ΑΜΑΝ. Βρέθηκα τυχαία εκεί.  Είπα δυο Σμυρναίικα. Με κοιτούσε από πίσω. Τελειώνοντας , είπε : Η κοπέλα με το φιόγκο στα μαλλιά να έρθει στο θέατρο τη Δευτέρα. Έτσι άρχισε η συνεργασία μας πριν 19 χρόνια και κρατάει ακόμα! Ο Ξαρχάκος είναι ο απόλυτος συνθέτης. Σέβεται το αυτί και την ψυχή του ακροατή. Έχει ένα κώδικα. Τραγουδιστής – ορχήστρα – κοινό μια αλυσίδα!
Η ωραιότερη στιγμή της καριέρας μου ήταν στο Ηρώδειο τον Οκτώβριο του  2002, στη συναυλία « Επιτάφιος κατά Σταύρου Ξαρχάκου» και « τα Λαϊκά του Μίκη»  με το Μανόλη Μητσιά, 
Δεν ακουγόταν ανάσα. Ο κόσμος ήταν καθηλωμένος.




ΘεοδωράκηςΣυναυλία στη Μακρόνησο
Συνεργάστηκα με το Μεγάλο Μίκη Θεοδωράκη.  Η πιο σημαντική στιγμή ήταν η συναυλία στη Μακρόνησο. Ένιωθα φορτισμένη. Όπως περπατούσα για το θέατρο, ένιωθα τους μάρτυρες της Μακρονήσου και πρόσεχα που πατώ. Ο Θεοδωράκης έκλεισε τα μάτια ,άρχισε να τραγουδά , τα δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια του και οι άνθρωποι κρεμόταν σαν τα σταφύλια. Πόσο δύσκολο άραγε ήταν για εκείνον ?



Προσωπικός δίσκος
Προσωπικό δίσκο έκανα πρώτη φορά το 2006. Άργησα γιατί ήθελα να είμαι έτοιμη. Δεν ήθελα να κάνω ένα σουξέ να με καθιερώσει. Δεν με ενδιαφέρει αυτό. Ούτε το χρήμα με ενδιαφέρει. Δε χρειάζεται κανείς πολλά να είναι ευτυχισμένος. «Γιατί εμείς  δεν τραγουδάμε για ξεχωρίσουμε αδερφέ μου απ΄ τον κόσμο. Εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο»



Κηποθέτρο Νίκος Καζαντζάκης, Το ταξίδι μου
Στις 27 Αυγούστου 2013 θα τραγουδήσω στο κηποθέατρο Νίκος Καζαντζάκης. Τη συναυλία που έχει τίτλο « το ταξίδι μου» , οργανώνει το Λύκειο Ελληνίδων Ηρακλείου, και θα με συνοδεύσει ο εξαιρετικός Γιάννης Λυδάκης με την ορχήστρα του. Η μουσική παράσταση είναι αφιερωμένη στις καλύτερες στιγμές του Ελληνικού τραγουδιού. Ένα μουσικό ταξίδι ψυχής γεμάτο ποικιλία, εναλλαγές και χρώματα, με τραγούδια από την προσωπική μου δισκογραφία αλλά και τραγούδια που όλοι έχουμε αγαπήσει.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

.............