Η ΛΕΒΕΝΤΟΓΙΑΝΕΝΑ ΤΗΣ ΡΟΔΙΑΣ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Η ΛΕΒΕΝΤΟΓΙΑΝΕΝΑ ΤΗΣ ΡΟΔΙΑΣ

Η Λεβεντογιάννενα των Αναμνήσεων μου στο χωριό Ροδιά Νομού Ηρακλείου
Του Λεβεντάκη η γυναίκα ταπεινή και γελαστή απο εκείνα τα δύσκολα χρόνια.
Το Αντωνιό ήμουν στο στόμα της μικρός όταν με πήγαινε ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου στο χωριό, και πάντα ρωτούσε ήρθε και το Αντωνιώ.....
Πονεμένη γυναίκα με πίστη όμως και ελπίδα για τα νέα παιδιά και αρμηνιές να κρατούμε καλά και να πιστεύουμε σε εμάς.


Τότε παιδί μου ήταν δύσκολα χρόνια μου έλεγε και όμως γελούσαμε και ζούσαμε αξιοπρεπέστατα, δεν θέλαμε πολλά, δεν ξέραμε πολλά , γνωρίζαμε όμως ότι κάποια μέρα θα φύγουμ όλοι και λέγαμε δόξα το Θεό καλά είμαστε





ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ / ΦΩΤ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΕΝΝΑΡΑΚΗΣ

Post Top Ad

.............